söndag 1 juli 2012

Visitas a la playa y la Final!

 Hela ligan samlad i närheten av den fina beachen i Cala Millor.
Mallorca bjuder på finaste sommarvädret :)



DAGEN HAR BJUDIT PÅ STRANDBESÖK & EN STOR FINAL!

HOLA!


Hur mår ni?


Här på Mallorca är allt toppen, vi stormtrivs.
Vi varvar dagarna med besök på stranden och poolhäng.
Poolen för det mesta när barnen får bestämma ;)
Vad är det med barn och pooler??
Det finns ju inget mysigare än en dag på stranden tycker jag!



Att höra ljudet ifrån vågorna och känna sanden mellan tårna är
sååå underbart!

Mina fina killar ställde upp på foografering idag :)





En glad mamma som blev fångad av en stormvind ;)
Ikväll har det varit lite blåsigt och helt plötsligt såg det ut som att värsta ovädret skulle dra in över oss....mitt under de grande finale....

Ni har väl inte missat att Spanien vunnit finalen ikväll?!
Det har inte undgått oss om man säger såå, eftersom att spanjorerna här på Mallis har firat;)





Vi kollade in matchen på en mysig liten taverna inte så långt ifrån våran resort.
Trevlig personal, första parkett, snälla barn, trevligt sällskap och en del smått och gott att sippra och äta på.




Några av oss valde bubbel medans några hellre föredrog iskalla gin och tonic.




Här satt jag för en liten stund sedan och njöt av lite bubbel ;)

Men nu säger jag natti natti!

Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Härliga bilder! längtar till sol och bad :D
klänningen är underbar men den har jag ju redan ;) den som nappar på köpet kommer bli super nöjd!
Kramar!