tisdag 26 juni 2012

I LoVe MALLORCA

Bilder från ett varmt Palma idag ;)



FÖDELSEDAGSFIRANDE & STORSTADSBESÖK!


Halloj!

Just nu är vi tillbaka på vårat fina hotell efter en heldag i Palma.

Resan in till den stora staden var sisådär, men väl framme hade vi det toppen ;)
Palma bjöd å strålande solsken och visade sig absolut från sin bästa sida.

Shoppingen var sådär... men några små fina saker fick iallafall följa med hem till hotellet.
Det åt´s tapas, promenerades och dracks en hel del cava ;)

Catedralen besöktes och det var jätte vackert.



Men innan vi for in till Palma så firades jag med blommor och paket av mina fina killar :)

I mitt fint inslagna paket från NK låg min nya favorit doft, BLANCHE från BYREDO (dagens tips från mig Byredo Parfums).


Jag har haft en topen födelsedag :)

NATTI NATTI!


Inga kommentarer: