söndag 15 juli 2012

EN DRÖM I SVART & VITT


Från underbara FEMINA.DK kommer dagens inspiration.


SEMESTERLUNK & FULLTANKAD!

Hello girls, hur är läget?

Åh, här hemma är det semesterlunk på hög nivå ;)
Vi går runt i myspys kläder och håret slarvit upsatt på sniskavinken, men vad fasiken.....gud såå skönt att bara va!!



För mig har veckan handlat om en hel del jobbande, men nu ska jag också bara ta ledigt och vara den här veckan som kommer.

Vad/Om vi sk hitta på något är ännu ej bestämt, det får vi se :)






Sorry!

För det dåliga bloggandet....från min sida.
Men det känns som att fokus har legat på annat i mitt liv de senaste månaderna ;)

Inspirationen har inte heller funnits...jag vet inte vart den tog vägen??


Men vet ni vad....inspirationen är tillbaka och förhoppningsvis på topp!
Känns väldigt kul, den har varit saknad i mitt liv.... idag har jag på ett och annat sätt tankat inspiration,
jag känner mig fulltankad ;) för tillfället!

Har en del funderingar och lite planer som tar en del energi av mig just nu...men annars bara mys med familjen.

Just nu är det regn utanför fönstrena men här inne doftar det ljuvliga pioner blandat med doftljus.
Lite varstans här hemma har vi tända ljus just nu och senare idag kommer min mamma & man över till oss ;)

Kolla in bilderna: hur fint som helst :)




Önskar er en mysig söndag!

Kram

Inga kommentarer: