måndag 18 juni 2012

NYTT FRÅN TIAMO


Åh, jag älskar redan mina nya fina favoriter från Tiamo.
I denna fina kartong låg dom nerpackade ;)


HEMKLICKAT FRÅN NÄTET!

Hej alla fina!

Idag har jag hämtat ut ett efterlängtat paket.... ibland kan man leta ihjäl sig lite grann....
typ springa runt till varenda butik på stan, ringa runt till förorterna för att jaga en speciell vara eller storlek.
Känner ni igen er?!
Gör ni också det ibland?
Ja, när man hittar något som man bara känner att man måste/vill ha...då vill man ju verkligen få tag på det ;)
Så var det med mina nya favoriter från Scorett/Tiamo.
Men nu var det så himla braigt...att Scorett har en webbshop!
Tadaaa, där fanns dom....superlycklig blev jag :)



Så ikväll sitter jag här med mina nya fina sandaler :)

Gillar dom massor!



I en fin kartong och med tjusigt silkespapper låg dom fint nerpackade, me like!
Jag gillar när butikerna lägger ner lite extra krut på just kassar, silkespapper m.m
Det gör verkligen det där lilla extra :)



 Fint, eller hur?!

Dagens tips från mig: Shoppa hemmifrån kan också vara riktigt kul!

Trevlig kväll

KRAM

Inga kommentarer: