torsdag 14 juni 2012

NYA MOOD OCH TJUSIGT FRÅN DAY

Detaljbilder tagna hemma från mig idag ;)



ÄNTLIGEN ENERGI!


Här hemma har jag startat dagen med både långpromenad och storstädning :)
Känns fantastiskt!
Inte bara för allt jag hunnit gjort idag utan för att jag äntligen känner att jag har energi....

Det var ett bra tag sedan den besökte mig...energin alltså!!





Igår var jag på stan med min lilla familj, super mysigt hade vi det :)

Vi spenderade mest tid i MOOD Gallerian. Har du varit där?
Om inte, så kan jag varmt rekommendera den ;)

Senast jag var där fick något fint följa med mig hem ifrån Valerie och denna gång något fint från DAY.
Den ena underbara butiken efter den andra...mer om MOOD en annan dag ;)

Här hemma skiner golven, det doftar nytvättade kläder och de senaste nytillskotten på kuddfronten (mönstrade kuddar DAY) ligger fluffade och puffade i soffan.

Hmmm, jo vars det blev nog ganska snyggt!



Rent och fräscht känns det här just nu :)

Skriver lite till er medan jag sitter och njuter av en kopp kaffe och väntar på att mina nymålade tånaglar ska torka...sen ska jag iväg och jobba lite.

Hoppas att du får en bra dag

Stor kram till dig!

Inga kommentarer: