lördag 23 juni 2012

SUNWING RESORT & SPA

Här checkade vi in i natt!
Semester!



MALLORCA

Godmorgon!

Just nu befinner jag mig på ett soligt och varmt Mallorca :)
I natt checkade vi in på Sunving Resort & Spa Cala Bona, vi bor på Mimosa.
(Detta hotell var jag själv på med min familj när jag var barn....kul att nu vara tillbaka fast med min alldeles egna lilla familj)




Resan gick super smidigt.

När vi öpnade dörren in till vårat hotellrum så var det kärlek vid första ögonkastet.... jag kände på en gång att här kommer jag att trivas.

Rummen håller väldigt hög standard ;) Me like!

Nu ska vi gå ner till frukostbuffén, och sen ut i det vackra vädret,
jag kommer typ blända alla vid poolen med min super vita kropp ;)
Äsch, strunt i det, nu ska här njutas!






Senare idag ska vi hälsa på de gosiga komisarna som bor här på våran resort :)
Med skräckblandad förtjusning!

Önskar dig en fortsatt mysig midsommar helg

KRAM!

Inga kommentarer: