torsdag 16 februari 2012

STYLAT IGEN!

Foto: Fastighetsbyrån, Styling: More of White



EFTER BILDER!!

Hallå!

Nya bilder som jag tänkte dela med mig av...kom ut på hemnet igår.
Synd att jag hela tiden glömmer att ta före bilder på objekten jag stylar.
Lovar...nästa gång ska jag komma ihåg att göra det!




Denna gång var det en etage lägenhet som behövde en liten makeover ;)
Lägenheten var till viss del möblerad...men behövde en del kompletering och en massa lull lull.



 
Lägenheten bestod inte tidigare utav något barnrum, men tyckte jag var ett måste...
Kan tänka mig att de blivande köparna är just en barn familj.




Många fönster och två stycken balkonger med söderläge ;)
Toppen!
Lägenheten upplevdes på så sätt väldigt ljus, me like!


Det var några bilder i alla fall :)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: