fredag 17 februari 2012

TILL EN PRINS!

Jeans Kappahl, Tröja Lindex, Sjorta Kappahl.



VI GÅR MOT LJUSARE TIDER!

Tjihoo, idag är det Fredag :)
Hela långa helgen har vi framför oss!

Sitter och kikar efter fina vårkläder till min lilla prins.
Håller ni inte med om att man är ganska trött på tjocka jackor och byxor, overaller och vinter kängor?!

Visar er några fin fina klädesplagg som jag hittat till lilleman ;)

Dagens shopping tips får bli dieselskorna som går att klicka hem från Lucky little me.
Lilleman har redan ett par av dessa snygga skor som står hemma och bara väntar på att snön ska smälta bort!
Men tills dess använs dom flitigt inomhus.
Skorna finns nu till rabatterat pris.

Nu måste jag jobba vidare sen blir det fredagsmys :)

Sköt om er

Kram!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Hej!!
Kul med lite shoping ispiration till alla små prinsar. Det finns så många som tipsar om kläder och andra roliga prylar till de små tjejerna men inte så många som lägger ut tips för våra killar.
Jag skulle gärna se mer tips på inrednings prylar då jag håller på att fixa med min son rum men har kört fast lite.

Ha det bra och Tack från mig / Åsa S