onsdag 15 februari 2012

VI KIKAR IN



Underbara bilder från danska Tine K´s  fancy hjem!
Makalöst snyggt....jag kan flytta in bums ;)
Jag älskar´t.


TINE K´s FANCY HJEM!

Hallå,

Idag kikar vi in till Tine K.

Jag har visat er bilder från hennes underbara fina hus i Danmark tidigare....men jag får liksom inte nog så here we go again!






Huset ser ut att ha ett helt underbart ljusinsläpp och det gillar jag :)

Underbara fönster och dubbeldörrar!

Och inredningen är amaizing :)








































Blev ni mer intresserade av Tine k?
Hennes hus, inredning m.m


Önskar er en fortsatt bra dag

Kram!

2 kommentarer:

Elena sa...

Vilket underbart hem alltså! Jag måste försöka hitta ett liknande matbord, det är ju too die for! ;)

Unknown sa...

Jag vet, jag älskar´t också ;)
Vore ju bra om man hade en handy man i familjen!
Det skulle nog bli lite billigare så ;)

Kul att du kikat in här :)