torsdag 12 januari 2012

EN DAGENS & FREDAGS FEELINGS


Oj oj oj...
Jag måste berömma mig själv lite grann ;)
Jag håller på att ändra mina matvanor!



EN TORSDAG SOM BJUDER PÅ FREDAGSFEELINGS

Inte illa kan jag lova!

Min helg har nämligen redan börjat...lång ledig igen ;)
Fredag, Lördag, Söndag och Måndag

Super skönt!





Och jag har en hel del saker att se fram emot....bl.a ett mysigt spa besök inkl. välbehövlig behandling :) som jag och C ska åka iväg på i helgen.

Jag håller på att ändra mina matvanor....

Jag har bestämt mig...bort med all skräp mat och fram med massa nyttigheter :)



Dagens meny

FRUKOST

Smoothie innehållande

Youghurt
Kiwi
Hallon
Blåbär
Björnbär
Linfrön



MELLANMÅL

2 st Morötter


LUNCH

Tonfisk i vatten
Bladspenat
Avokado
Fetaost
Broccoli





MELLANMÅL

1,5 dl Cashewnötter


MIDDAG

(Visar bilder ovan)

Laxfile
Äggröra: ägg, lök, rödpaprika, kryddor
Bladspenat
Fetaost
Rödlök
Röd paprika


Jag har även druckit mycket vatten och några koppar kaffe.


Och fortsättning följer, det här är bara början...idag är jag på 6:e dagen :)

Känner mig väldigt bra!


1 kommentar:

Room of karma sa...

Vilket inspirerande inlägg idag! Jag är inne på helt samma spår som dig. Och det är kul att läsa lite tips om vad man skall äta i den nya stilen:)!


Tack för en fin blogg!
kram CC