söndag 8 januari 2012

KÖKSSTOLAR!


Underbar bild från senaste numret av tidningen Sköna hem.
Dessa stolar gillar jag skarpt!


TOLIX VS NÅGONTING ANNAT ??


Halloj!

Vilken härlig helg det har varit :)
Jag har både hunnit vara ledig och jobbat lite grann.

Nu njuter jag av Söndagkvällen, kikar i min lilla hög med tidningar som legat här hemma och väntat på mig....men nu äntligen såå har jag kikat igeom dom.

Jah är på jakt efter nya köksstolar!

Utbudet är stort så det är inte världens lättaste men Tolix står högt upp på listan ;)

Men än är inte något beslut taget, jag ska kika vidare lite så länge.

Imorgon är det slut på jullovet!

Elliot ska tillbaka till förskolan och han riktigt längtar, känns som att ledigheten har gjort susen ;)

Nu ska jag kika igenom min sista tidning sen blir det sängen för min del...
jag är nämligen världens morgontröttaste!

Sov gott!




Inga kommentarer: