fredag 13 januari 2012

MIDDAGSTIPS!




T.G.I.F


Har precis slagit mig ner i soffan och är faktiskt riktigt mätt och belåten ;)
Jag upplever inte att jag blir mätt på samma sätt som när jag äter kolhydrater.
Både positivt & negativt förstås..





Kvällens middag bestod av en halvblodig biff och grönsaker i ugn (paprika, morötter och rödlök) jag hoppade självklart över klyftpotatisen.
Sen åt jag även bladspenat, blomkål och fetaost och till det en god Tzatziki.






Det går verkligen över förväntan :)

Jag hoppas på att det kommer att visa resultat på vågen också
på Söndag är det dax för att ställa mig på vågen igen....
Då är det dag 10.





Nu Fredagsmys!

Lite annorlunda förstås... inga chips förstås ;)
Jag får ett glas gott citron vatten och en näve chasewnötter.

KRAM!



Inga kommentarer: