torsdag 8 september 2011

mysterious dream

Hallå!



Ibland gäller det att hejda sig ;)

Tiden rusar på i en hisklig fart just nu....

Vi får inte glömma bort att stanna upp och njuta!


Idag har min dag till större delen bestått av viktiga telefonsamtal och pappersjobb.

Men jag har även hunnit med ett besök hos en av mina leverantörer ;)


Några paket har även blivit levererade, har inte hunnit packa upp allt...men det är mycket fint!


Idag är jag super trött, ska hoppa i säng tidigt.


Ni får hålla koll här framöver, snart drar jag igång med höstens första tävling :)


Dröm sött


Kram!

2 kommentarer:

Alexandra B sa...

Spännande med nya sortimentet! :)alltid roligast på hösten både inrednings och klädmässigt, man blir mer sugen på att boa in sig och att klä sig igen efter sommarens slappa/lediga stil! Trevlig helg

Unknown sa...

Håller med dig Alexandra :)
Hösten är underbar!
Kul att du kikat in här hos mig önskar dig en härlig Söndag.
Kram Fia