söndag 11 september 2011

GODMORGON!

Hemma hos mig vid frukostbordet just nu.


ETT DATUM SOM FÖR OSS ÄR FÖRKNIPPAT MED STOR TRAGEDI

BUHHH!!!



Godmorgon Vänner!


Hur mår ni denna Söndag??



Själv mår jag faktiskt bra ;) åh, vad härligt det kändes att skriva att jag faktiskt mår bra...

Bacilluskerna är borta, jippiiii


Mmmm, just nu sitter jag och äter frukost, myspys!


Helgmornar är ju faktiskt lite annorlunda...jag sitter och kikar i nya numret av Lantliv, mina killar sitter och tittar på morgon tv...men ingen nyhetsmorgon direkt...utan det är barnprogram för hela slanten ;) Lovely Y



Snart är det dax att ta tag i denna dag.


11 September


Ett datum som för oss är förknippat med tragedi......Idag har det gått 3 År sedan den hemska olyckan som drabbade min älskade C. Usch, tänker tillbaka på denna hemska höstmorgon torsdagen den 11 september 2008 och det är verkligen tragiska minnen, tårar i ögonen.


Jag blev denna morgon väckt av polisen som gav mig det hemska beskedet att något så allvarligt hade drabbat min "man" jag greps av panik. Herregud...detta blev början på en lång och fruktansvärt jobbig tid i vårat liv.



Kort därpå blev jag körd med polisbil till intensiven på Karolinska.....där jag till slut fick träffa honom....han levde....


Han levde Y


Men sååå mycket mer var det inte just då....han var knappt kontaktbar...
Dom första dagarna var långa, riktigt hemskt långa.
Vi ville ju bara ha ett positivt besked, ett besked som till slut visade sig vara bara halv bra.
Jag blev förskräckt....hur skulle livet bli????
Vid det laget visste jag att han skulle överleva....men var det våran Christian som skulle komma tillbaka? Det var någonting som tiden skulle få utvisa!


Jobbiga jobbiga tankar kretsade i mitt huvud hela tiden och det fanns ingen garanti!!!
Usch...


Men nu sitter jag här 3år senare och idag har tiden fått utvisa att livet blev ganska normalt till slut. Tack gode gud Y


Jag skulle kunna skriva om det hur mycket som helst...men nu har vi tagit nya tag ;)



Men kära vänner, livet är kort!



Var rädda om er och var rädda om varandra, vår familj och dem vi håller kär är det bästa vi har glöm aldrig det.



Pussar & Kramar



Y

Inga kommentarer: