torsdag 8 september 2011

FÖRFÖRANDE CHOKLAD




MORGONSTUND HAR GULD I MUN



Godmorgon!




Startar upp denna morgon med en STOR kopp kaffe och en smarrig chokladkaka :)

Inte så nyttigt men ack sååå gott!


Vissa dagar har man ju bara ett sådant sötsug....








På tal om choklad så hittade jag några smarriga recept nyligen,

vill gärna dela med mig till er kika in här!



Vad sägs om chokladtårta med rostade hasselnötter, chokladsmör, chokladtryffelkaka,

vit chokladmousse med apelsin marinerade björnbär m.m







Här har vi en som älskar choklad och mina absolut favorit tårtor och kakor innehåller oftast denna förförande godsak ;)


Nu ska jag mumsa vidare här och sedan ta tag i arbetsdagen!
Jag är fortfarande inte helt ok....men det går åt rätt håll!




Så nu ska jag sätta fart...har en del att fixa med.


Ta hand om dig

KRAM


Inga kommentarer: