söndag 26 juni 2011

MIN DAG




30 ÅR





Japp, idag smällde det ;)


Idag fyller jag 30 År.





Dagen började med lite firande på landet och senare bar det av hemmåt igen och väl hemma så fortsatte fika gästerna att trilla in :)

Super trevligt!



Mycket tårtätande, kaffedrickande, lite mousserande god middag och lite rött på det :)


Underbara blommor som pryder mina bord.


Tack snälla för alla fina gratulationer på min stora dag.


Eller stora och stora.....

Det är på Lördag det smäller, jag har nämligen skjutit upp det riktiga firandet tills dess ;)


Hoppas att ni alla har haft en underbar midsommar helg.


Stor Kram


Hälsningar


Födelsedagsbarnet

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT FIA!!!! kram Maria w

Unknown sa...

Gulliga du Maria :)
Tack snälla
Stor Kram Fia