måndag 27 juni 2011

I BUTIK NU!





Gokväll Bloggisar!


Ikväll ligger jag ute i den nya soffan på altanen och äter jordgubbar med gammeldags vanilj glass, så himla gott....


Och som pricken över i så fick jag idag med mig nya LANTLIV hem från affären

Jippi, äntligen....känns som det var en evighet till detta nummer skulle komma!

Det är nämligen min favvo tidning :)


Detta nummer bjuder på flera smarriga recept, jag tror nog att jag ska testa ett av recepten redan till helgen, då är det nämligen partytime ;)


Med mig hem idag kom även en vacker bukett med vita rosor och en fin flaska med smarrigt innehåll ;) jag blev väldigt överraskad idag då det knackade på dörren på jobbet och mina gulliga kollegor kom in och uppvktade mig :)


Tack snälla Y


Jag älskar blommor och vita rosor är några av mina favoriter.


Nu ska jag kika vidare på mina favvo bloggar :)


Kram Fia

Inga kommentarer: