lördag 25 juni 2011

TODAY I´M A DREAMER!





DRÖMMAR & PLANERING



Todeloo, är ni vakna än???


Skämt o sido!


Själv känner jag mig som en riktig slöfock idag ;) Skulle kunna tro att jag var på värsta festen igår...men icke icke....här hade vi en lugn och skön midsommarafton :)


Har t.o.m tagit mig en liten "nap" här under eftermiddagen.

Super skönt, Tillsammans med min lilla kille.


Annars har jag ägnat en del av dagen i solstolen med härlig läsning.

Ända tills min lilla busunge gick loss med vatten slangen.....Yeah!! Tänkte nog han...men inte vi andra, han gick loss totalt om vi säger så.....med inriktning på sina föräldrar och alla andra som satt sig tillrätta så skönt i solstolarna på verandan.

Grrrrr, jag blev tokblöt!!


Jag har även hunnit med att dagdrömma en hel del, har lite planer på en liten mini makeover hemma....men men...än så länge är det bara drömmar ;)


En hel del planering står på agendan inför den kommande veckan, så nu ärdet dax för mig att plocka fram papper och penna. Här ska det skrivas inköpslistor m.m


Önskar er en mysig dag!


KRAM!

Inga kommentarer: