torsdag 30 juni 2011

SISTA JUNI



På mitt köksbord ikväll står min fina bukett med vita rosor som jag

fick av mina rara kollegor tidigare i veckan :)




Todeloo!




Är ni vakna?


Själv så sitter jag vid datorn och jobbar. Har en hel del som måste fixas med.

Men en liten bloggpaus då och då unnar jag mig ;)


Oj, vilken dag jag har haft!

"Tok" mycket att göra, både på jobbfronten och privat.


Jobb med tanke på att det är semesterdax imorgon med undantag för några roliga jobb som jag har inplanerade ;) och privat för att jag håller på att förbereda en stor fest.





Och när det är dax för fest så krävs det ju en hel del förberedelser.....

Snart tror jag att allt är inhandlat då krävs det praktiska.


Så jag har både haft och kommer att ha en hel del att stå i fram tills festen på Lördag.


Ca. 35 personer kommer och firar min 30-års dag med mig :)


Super kul kommer det att bli!


Än så länge har jag allt under kontroll, imorgon har jag jobb, nagelfix och städning på schemat.


Sov gott!

Inga kommentarer: