onsdag 6 april 2011

UTEMÖBLER, VÅR FEELINGS & GLASS I STORA LASS

Bild: Femina dk.


Välkommen härliga Onsdag!



Just nu skiner solen utanför fönstret på mitt kontor.


Den här veckan går jag på mitt nya schema vilket innebär att jag har 2st lediga dagar varje vecka. Eller lediga och lediga kanske inter var korrekt beskrivet ;)


Meningen är att jag ska jobba då också...men med mitt eget företag.


Så i Måndags hade jag min första lediga dag!


Jag lovar att det var skillnad att kunna lägga upp arbetet på dagtid....jag hann med ganska mycket ;) på schemat stod fakturering och tömning av ett hus jag stylat som nu är sålt och därav inget behov av mina saker längre :) Känns super kul att det gick så bra för dom.


Sen hann jag med lite fix i min nya lokal, men än är det långt kvar tills den är klar!


Men det bästa med allt är att det nu kommer att finnas mer kvalitetstid med min lilla Elliot :)


Eftermiddagen i Måndags bjöd på strålande solsken, så hela lilla familjen spenderade eftermiddagen på tomten med att ta fram utemöblerna, nja...ta fram och ta fram dom har faktiskt stått ute hela vintern....men dom har varit ihop fällda och nu är dom inte det längre ;)


Och så serverade jag lite fika i solskenet och så började C att påta i trädgården och jag var inte sen att änga på. Så nu är rabatterna rensade på gamla löv och andra rester och upp börjar små knoppar att komma ;)


Tjihoooo, nu är det vår, eller snart iallafall!


Nu längtar jag hem till min familj som har gått till kiosken och köp glass.


Det var tydligen det första Elliot frågade efter idag när han blev hämtad :) tom. de små upskattar sol och värme.


Ha en mysig eftermiddag & Kväll


Kram Fia



1 kommentar:

Anonym sa...

Men guuuud va mysigt ni såg ut att ha det!!Jag måste dit ochså!Vi ses snart Kram kusinvitamin