onsdag 2 februari 2011

BLOGGPAUS!

Vakre hjem & Interior.



Hej igen alla Bloggisar!
Oj, det blev visst en liten bloggpaus, ofrivillig dessvärre....
Men tiden har helt enkelt inte räckt till för min del de sista dagarna.
Jag berättade i mitt sista inlägg om mitt kommande projekt ;)
Nu är jag klar med det....och jag har även hunnit med ett till.
Jag hoppas att det blir fler ;) för det har verkligen varit roligt,
detta jobb är som klippt och skuret för mig :)
Japp, det är Jobb det har handlat om....
men inte vilket jobb som helst;)
Hoppas på att kunna avslöja mer för er snart,
jag kan avslöja att det har med inredning att göra!
Men efter ännu en lång arbetsdag så känner jag att det är dax för mig att
få en liten stunds avkoppling så nu blir det badet nästa.
Hoppas att ni alla mår bra, nu har ni fått en liten uppdatering hoppas att vi hörs av redan imorgon igen, kram Fia.
Y

Inga kommentarer: