onsdag 26 januari 2011

IKEA KÖK & NYTT PROJEKT




TODELOOO, Hur mår ni?



Idag har jag varit hemma med min lilla plutt.
Medan Elliot vilade en sväng tidigare idag, så passade jag på att
städa och fixa lite i köket.



Vi gjorde om vårat kök Hösten 2009.
Från början var det ett Vedum kök med björkluckor.....
....som ingen av oss trivdes med.
Till sist så hjälpte svågern oss att bygga vårat nya kök,
såå himla snällt :)
Efter en del letande & sökande så beslöt vi oss för att ta ett
IKEA KÖK valet föll på ABSTRAKT VITT HÖGBLANKT.
Vi båda kände att det skulle passa väldigt bra in i vårat hus ;)







Och nu sedan ca 1år tillbaka så är vi fortfarande jätte nöjda :)
I samma veva öppnade vi även upp för ett fönster
ovanför diskbänken, vilket har medfört ett
super härligt extra ljusinsläpp i vårat kök!


På tal om ljus och ljusinsläpp....
....wow vad fint väder det var ute idag.
Själv har jag nästan varit inne hela dagen, men det var så härligt ljust här
hemma idag på dagen så att jag var tvungen att ta fram mitt stativ
och börja fotta :)
Så därför denna lilla bildkalkad ifrån mitt nystädade kök idag.






Från det ena till det andra!!
Jag var iväg lite fort här ikväll....jag kan inte avslöja någonting än....
förutom att jag har ett litet projekt som ska påbörjas i helgen ;)
Går det som jag planerat såå lovar jag er att berätta mer,
men än så länge kan jag bara avslöja att jag känner mig väldigt spänd
och förväntansfull. Håll gärna tummarna åt mig Y
KRAM & GODNATT!

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Hääärliga bilder från ditt fräscha kök!! Verkligen jättefint, förstår att ni är nöjda med det! Och det lilla fönstret blev pricken över i:et!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Tina sa...

Härligt krispigt vita bilder från ditt nystädade kök. Blir faktiskt sugen på att städa:)!
Förstår precis vad du menar med IKEA´s Abstarkt. Vi satte in samma kök förra året och jag är sååå nöjd med hur det tog sig ut!
Trevlig helg.