torsdag 3 februari 2011

INREDNINGSPARTY

Bild: Affari

HO HO JA JA!

Snart är det Vår.

Ja, iallafall i min lilla shop :)

Det flesta beställningar är gjorda och de sista ska gå iväg nu i dagarna, tjihoo.

Ser fram emot mitt kommande vår sortiment,

en och annan gammal goding kommer vi att se mer utav men även massor av nytt!

Jag känner att min tid inte riktigt räcker till...

jag har många bollar i luften nu, men jag vill faktiskt inte klaga...

Jag trivs ganska bra som det är nu;)

Men nu är det dax för en trött bloggerska att ta en dusch och sen genast hoppa i säng...

men tjejer...imorgon är favvo dagen här igen.

Y

LOVELY!

Psst.
Nu går det jätte bra att boka upp sig för ett inredningsparty igen,
än finns det många tider kvar under våren.
Kika in på min hemsida More of White där kan du läsa mer om mina
inredningspartyn, om att vara värdinna och även se en del av mitt sortiment.

1 kommentar:

A House With A View sa...

Men vilken helt lovely bild du visar, så där skulle jag gärna vilja ha det hemma hos mig!!

Ska ta mig en tur in på din shop och titta!

Ha en riktigt trevlig kväll!

Många kramizar från mig till dig!

/aka