söndag 13 februari 2011

NY DAG - NYA TAG






Hallelujah Moments!


Hello Girls and boys.

Hoppas att ni haft en super duper helg ;)



Härligt med en helg fylld av strålande solsken.


Idag har jag haft premiär för säsongens homeparty verksamhet ;)

Kul att så många ville komma och ett stort

Tack till värdinnan som ordnat så fint.


Kändes toppen att äntligen få visa upp delar av de nya sortimentet,

ser nu verkligen fram emot denna nya

härliga kommande

vårsäsong!


Så min dag idag har till större delen handlat om jobb,

men väldigt roliga sådana ;)


Berättade för er i tidigare inlägg om några hemliga project....

kan nu avslöja att jag fått några homestyling uppdrag :)

Det har varit så himla kul och jag längtar redan efter mer.

Idag var jag och plockade hem alla mina

produkter från mitt första uppdrag.

Ett radhus med 4 rok.

Huset såldes på förhandsvisning tidigare i veckan....

känns super kul :)


Mitt andra uppdrag: ett radhus på 5 rok har idag

haft sin första visning, spännande.


Så efter en ganska så häktisk men väldigt rolig

arbetsdag så känner jag att det börjar bli dax att tänka på

refrengen ;) Förhoppningsvis så kanske det

kan resultera i att jag kan känna mig så pigg och fräsch som tjejerna på

bilden från Gina Tricot ser ut :)


Japp, imorgon är det en ny dag och nya tag!


Sov så gott alla.


Kram!

1 kommentar:

Lizette sa...

wow, spännande saker som står på ditt schema, hihi..

ja, jag bara längtar tills jag kan ta på mig mina vit jeans..

önskar dig en bra dag..