onsdag 9 februari 2011

NY LEVERANTÖR

Foton: More of White.

NY LEVERANTÖR & FLERA LEVERANSER!
Todelooo, mår ni bra?
Redan Onsdag kväll och halva arbetsveckan har redan gått.
More of White händer det mycket nu ;)
Under Formexmässan hittade jag några nya och mycket intressanta leverantörer.
Nu är jag färdig...mitt vårsortiment börjar kännas komplett ;)
Igår besökte jag en av mina nya leverantörer för säsongen,
Frejas Boning, ett mycket intressant och trevligt besök.
Där blev det en hel del plock av produkterna ur deras fin fina sortiment.
Och stora delar följde med hem redan igår.
Tack snälla Frejas Boning för den trevliga stunden hos er igår:)
På bilderna ser ni delar av det nya vår sortimentet.
Jag känner mig jätte glad och nöjd!
Fler leveranser inväntas under de närmsta veckorna, tjihoo.
Och denna vecka startar Homeparty försäljningen igång igen.
Är du intresserad av att ha ett Homeparty hemma hos dig?
Du är hjärtligt välkommen att kontakta mig för mer information.





Nu är det dax för mig att jobba vidare.
Önskar er en mysig kväll
Kram Fia

Inga kommentarer: