onsdag 16 februari 2011

LILL LÖRDAG!

Kollage: More of White


1. Vacker bukett med några av mina favvo blommor, 2. Snygg klänning från Topshop, 3. Örhängen Topshop,
4. Vackert från chanel, 5. Ur läcker väska från Topshop, 6. Februarinumret av ELLE,
7. Lovely Lipgloss från Chanel, 8. Stövletter från Topshop.


I DRÖMMARNAS VÄRLD!


Hej på er alla glada där ute i cyber.
Idag är jag hemma med lilleman, medan min älskling tagit sig
en liten powernap så passar jag på att sitta ner och surfa runt lite.
Just nu befinner jag mig i drömmarnas värld ;)
Kikar runt på en hel del fint, både till mig själv och till hemmet.
Idag är det Lill Lördag.....ska du göra något kul?
För min del blir det en fortsatt lugn hemma dag med lilla E.
Men jag känner att jag har lite längt efter att gå ut och roa mig
och slå klackarna i taket :)
Det händer inte ofta ..... men när det väl är dax att träffa girlsen för en
kväll på stan så är det sååå himla kul.
Så idag har det kikats runt bland lite festligare outfits ;)
Har hittat ett och annat som jag skrivit upp på min lilla
inköpslista som ska inhandlas här nu den närmsta tiden .
(Jag älskar mina små listor)
Men snart är det dax för födelsedagsfirande
& tjejkväll :)
Har ni några roliga saker som ni ser fram emot?
Nu ska jag passa på att i lugn och ro kika igenom nya sköna hem
som låg i brevlådan igår.
Önskar er en bra dag
Kram!


2 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Alltid kul att planera för roligheter och himla mysigt med tjejkväll :) Här planeras det för fullt för en weekendresa till Paris men det blir nog ganska långt fram runt Krisithimmelfärdshelgen när det kommer lite röda dagar, allt är ju så sent i år. Var inne och kikade lite i din butik på nätet, de saker som inte har prisuppgift har de inte kommit in än?

Kram F

Signe 1 sa...

ja det är aldrig fel med en girls night out och vad mycket fiiint du visar!!:-)

ha det gott!

kram sofia