onsdag 23 februari 2011

LOVELY DRESS





Dagen har bjudit på både det ena och det andra.

Allt ifrån läkarbesök till Stockholms Modecenter.




Gokväll alla bloggisar!



Den senaste tiden har det mest blivit kvälls inlägg....

och inläggen haglar inte direkt, jag vet!
Känns trist, men förhoppningsvis så blir det ändring på det snart.


Jag vill iallafall tala om att jag tycker att det är väldigt kul att så många kikar in

här på min lilla blogg varje dag ;) Det gör mig glad, och när ni lämnar en liten hälsning

så gör ni mig super glad :) Så fortsätt gärna med det!



Oj, dagen började med läkarbesök med lill "fisen" han har varit såå

himla sjuk ända sedan i Lördags, så idag kände jag att ett läkarbesök

var ett måste. Och det gjorde vi rätt i......

skrutten har scharlakansfeber!

Usch, dom små liven....vad dom ska drabbas av mycket.

Men med en 10dagars penicillin kur så

får vi hoppas att han snart är sitt vanliga jag igen Y



Jag har även under eftermiddagen hunnit med ett trevligt

möte i Stockholmsmodecenter.

Ett möte som resulterat i massa nya fina produkter

till vår sortimentet ;)


Jag kommer snart att berätta mer om det.



På tal om mode och kläder såå vill jag bara tipsa er om en jätte fin

klänning jag köpt på H&M tidigare i veckan. Jätte fin modell, härligt material och super fina detaljer, skynda och fynda ;)

Jag bjuder er på några pics av klänningen ovan!


Japp, dagarna går i ett......med en liten sjukling hemma såå

känns det som att jag ligger lite efter i mitt

schema just för tillfället, men men....

I will be back soon!


Y


Till er som deltar i tävlingen vill jag hälsa ett stort Lycka till,

båda armbanden är verkligen super snygga.

Och tänk er med lite färg på armarna hur snygga dom kommer att vara då ;)



Nu ska jag ta hand om liten sjukling igen...och för mig blir det läggdax tidigt.

Jag kan ju inte skryta om att jag fått världens bästa sömn de senaste nätterna.


Stor Kram!


3 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Jag som är ute efter en klänning, ska döpa dottern nästa helg, kanske den kan vara nåt? Måste genast dit och spana.

Kram Karin

Unknown sa...

Du strålar!!

Kramar från Västkusten

A House With A View sa...

Suuuperfin klänning och du är jättefin i den! Snyggt också med ögonskuggan till, perfekt!!

Usch och fy för sjukdomar... tur att det finns medicin som botar...

Kraaaaaaaaaaaaam aka