måndag 21 februari 2011

NU HAR DU CHANSEN ATT VINNA!


TÄVLINGSDAX!
Vinsten denna gång är ett utav armbanden på bilden ovan, båda från
Oxxo Designs vårkollektion, som jag i samarbete med mitt företag
More of White lottar ut till en lycklig vinnare.
Välj själv ett utav dessa 2 vita nyheter som du önskar pryda
din arm denna vår/sommar 2011.
Antingen väljer du:
Armband HEART white
eller
Läderarmband White
Vill du vara med och tävla så kan du lämna mig en kommentar,
glöm inte att skriva ditt namn och vilket av armbanden du helst vill vinna :)
Känner du att du jätte gärna vill vinna ett av armbanden så har du extra stor chans
om du länkar till denna tävling med bilden ovan.
Då får du nämligen 2st lotter ;)
Tävlingen pågår mellan den 22 Februari - 27 Februari kl. 12.00
Lycka till!
Y

23 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Superläckra armband. Jag vill gärna vara med i utlottningen och önskar vinna "Heart". Jag länkar självklart från mig och får dubbel chans.

Håller tummarna nu

Kram Teres

Anonym sa...

Wow!! Så läckra armband :)
Jag skulle vilja vinna White Heart.
Jag kan tyvärr inte länka :(.
Men hoppas på en chans ändå.
Ha en härlig tisdag.
Kram
Mickan
mickan35@gmail.com

Gunilla sa...

Underbart vilken fin tävling.
Skulle jag ha den stora turen så skulle jag välja arbandet till vänster med Hjärtat.

Länkar ochs och hoppas på dubbel chans:o)

Gunilla

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen om de fina armbanden.
Har jag turen på min sida så önskar jag mig Heart armbandet. Länk ligger från min blogg så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna.

Kram Cathrine

Unknown sa...

Klart jag vill var med och tävla. Önskar mig "Heart". Länkar också från min sida.

/Angelica

Camilla sa...

Å va fina, jag vill vara med i tävlingen, självklart länkar jag också!!!
Om jag vinner önskar jag mig "Heart"

Kram Camilla

Therese sa...

Hej.. Jag är mer än gärna med i din utlottning av dessa superfina armband..=) Båda är precis lika fina men om jag skulle välja blir det läderarmbandet white.. LÄnkar även från min blogg så får då två lotter..:) Ha en fin dag!!

Unknown sa...

Oj oj oj,denna utlottningen får man ju inte missa! Jag skulle gääärna vilja vinna Heart-armbandet!

Och jag har länkat med så 2 lotter kniper jag, tack!

Ha en fortsatt härlig onsdag!
Kram ia

Vita huset 28 sa...

Hejsan oj vilka snygga armband, klart jag vill vara med och länkar så klart för dubbel chans. Önskar om jag vinner armbandet white heart.
Ha en skön kväll
Kram camilla

Anonym sa...

En chans är ju allt som behövs - skulle jag vinna önskar jag läderarmband white...

mari.utan.e@hotmail.se

Anna - Starwoman sa...

Vilka helt underbara och särskilt det med hjärtat, brukar sällan vara med i tävlingar, men blev så förtjust i "White Heart" så jag bara måste vara med :-)

Kram/Anna

Anonym sa...

Hej!
Vilka fina armband! Jag skulle gärna vilja vinna Heart white. Har inget att länka till.

Mvh Carola Jonsson

A House With A View sa...

Åh vad roligt med utlottning, självklart vill jag vara med!! Såå jättefina! Länkar från mig och deltar med två lotter! Om jag har tur att vinna väljer jag läderarmbandet white.

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Vform sa...

Hej!
Halkade precis in på din jättefina blogg!
Och vilka härliga armband du lottar ut! Vill pröva lyckan med två lotter!
"Heart" gillar jag ... fast båda är superfina!
Kram V.

Anonym sa...

Jag är med, snygga armband, en lott:) Vill vinna White Heart.
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Åh så jätte fina armband, skulle så gärna vilja se att armbandet Heart fick pryda min handled våren 2011. Jätte fin blogg som du jag nyligen hittat och absolut kommer att följa.

/Annica Rosquelii

Anonym sa...

Vilka fina armband!Klart jag vill vara med på utlottningen och skulle turen vara på min sida så skulle jag välja White Heart armbandet som skulle passa perfekt till våren, som faktiskt kommer snart :)
Mvh
Ulrika E

Anonym sa...

Vilka snygg armband. Jag vill självklart vara med i utlottningen och önskar vinna Heart White som är så läckert.

Kram
Malin

malinenglund75@hotmail.com

Emilia sa...

Så vårigt snygga armband =) Jag vill gärna vara med. Skulle vilja vinna läderarmbandet, för det var snyggast. Kram! iceblueeyes_85@hotmail.com

ANNIKA sa...

Jag föll direkt för Heart white ...älskar hjärtan så det är som gjort för mig.Urläckert!
Hoppas verkligen att lyckan är på min sida...
kramar ANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen. I fall jag har den stora turen att vinna så väljer jag helst armbandet Heart white. Jag länkar också från min blogg.
Kram/Annie :)

Det Vita Drömhuset sa...

Läckra armband! Jag vill gärna vinna armbandet White.
Länkar så 2 lotter till mig!

Kramiz

4U2 sa...

Andfådd anmäler jag mig som deltagare! Länkar och gärna armbandet med hjärtat om jag skulle ha tur. 2 Lotter.