torsdag 24 februari 2011

EN HÄRLIG KOMBINATION!

En hel pall kom lastad med massa fina vårnyheter!
Så mina kommande dagar handlar om prismärkning men även
om homestyling på jobbfronten.
"Så jag har häcken full kan man säga".



Välkommen härliga Torsdagkväll!


Jag börjar mer och mer uppskatta just Torsdagskvällarna :)
Känns på nåt sätt som att jag smygstartar helgen på något vis.
Igentligen ingen speciell anledning,
men jag har tänkt på att det är någon härlig känsla som just börjat infinna
sig i min kropp de senaste torsdagskvällarna ;)
Är det någon som kan känna igen sig i det??






I veckan har jag fått lite leveranser :)
En del favoriter som vi sett tidigare men även en massa nya fina saker.
Super kul och lite hektiskt förstås!



I mitt vår sortiment finner man nya fina smycken i färgerna vitt, nud, brunt. En del saker
gnistrar det om och andra inte. Några av nyheterna bär dessutom text.
En och annan "tuzzle" kommer troligtvis att dyka upp!
På inredningsidan fortsätter vi att frossa i värmeljuslyktor och även ljusstakar fortsätter att
ta plats. Jag vet att vi går mot ljusare tider.... men kan vi någonsin få nog av tända ljus ;)
I vårsortimentet kommer ni att kunna forsätta hitta fattigmanssilver, gjutjärn, värmeljuslyktor i färger som silver, milky, naturell, turkos, lila m.m
När det gäller textilier kommer ni att hitta nya fina produkter i linnematerial, denna säsong
hittar vi mycket enfärgat, kollektionen känns lite "dimmig".
Här hittar vi dimrosa, beige, dimturkos/grå m.m
På textilfronten har mönstrade produkter fått stå till sidan lite och enfärgat har fått tagit
mer plats, detta när det gäller inredningen.
Men på detaljsidan...ex. när det gäller vårens nya sjalar,
där kommer ni att kunna hitta många mönstrade nyheter.
Vi kommer även att se mycket utav spets, mycket "poppis" är just kombinationen.
Man har valt att arbeta /Kombinera flera material och det har resulterat
i väldigt snygga resultat.
I färgväg: naturellt, dova färger, ljusrosa, grått, beige, grön, lila, aprikos, gammelrosa m.m
Denna säsong dukar vi upp för utomhus vistelse igen.
Vi hittar blomkrukor, blomlådor, korgar och många andra detaljer
för denna mysiga årstid.
Oj, hänger ni med fortfarande?????
Jag kan nog inte gå in på mer nu.....men jag har en hel del nytt för i år.
Lampor, lampskärmar, väskor, nya material och en del kläder
kommer att finnas i år.
Så håll utkik!





Ha en fortsatt mysig Torsdagskväll :)
Kram Fia
Y

Inga kommentarer: