torsdag 17 februari 2011

SKÖNHETSPRODUKTER



NYA PRODUKTER!
Här hemma går vi fortfarande runt i "pyjamas"
och klockan är så här mycket....
Men vi har all tid i världen för mys för här är det ytterliggare
en hemmadag idag!

Men nu ska jag gå och ta mig en dusch och sen åker lite rouge på...
usch, jag känner mig typ genomskinlig.
För någon vecka sedan unnade jag mig lite nytt
i sminkväg, 3st nya favoriter från Chanel.
Super härlig foundation, en väldigt välbehövlig concealer ( har aldrig kännt att jag har varit tvungen att använda det tidigare men nu....ser ut som att jag inte sovit på typ en vecka....
så numera ett måste i min sminkväska) och en nyhet i rouge väg ;)
Känner mig jätte nöjd med mina nya produkter.
Vad använder du för produkter, har du något favvo märke?
Om det är någon som har nån kanon produkt som ni vill rekommendera
vore det jätte kul om ni vill dela med er av dom här på bloggen :)
Kul med lite tips från er läsare.
På tal om er, kära bloggvänner, så vill jag passa på att hälsa
alla nya besökare välkomna hit till mig och min blogg.
Om det är någon som vill/önskar mer av något speciellt här på bloggen
så får ni gärna tipsa mig om det.
Nu är det dax för mig att fräscha till mig lite.
Ha en fortsatt bra dag
Stor Kram!
Y

3 kommentarer:

Love and be proud sa...

Jag rekommenderar dig Kanebos SILK serien, underverk för trötta småbarnsmammor(pratar av egen erfarenhet)! :) Ha en skön helg!

A House With A View sa...

Vad härligt med lite ny makeup!! Jag klarar mig inte utan Clinique superbalanced foundation, helt suveränt!!

Önskar dig en riktigt fin helg!

Kraaaaaaaaaaaam aka

Unknown sa...

Va kul med lite tips och rekommendationer :)
Tack söta, för tipsen!

Här på bloggen tar jag tacksamt emot fler tips och goda råd, på bra att ha produkter :)

Tror att det är uppskattat av många.

Kram Fia