lördag 26 februari 2011

STÄDDAG!



Härliga, soliga Lördag.
Inatt har jag sovit som en prinsessa!
Thank .......
Inte förväntat....men väldigt behövligt!



Now we talking!
Välkommen härliga Lördag.
Idag har jag städdag här hemma, liten är fortfarande sjuk och C är
på födelsedagsfirande av sin far.
Tyvärr så får han kalasa själv idag, för att våran lilla kille måste
vara hemma och ta det lungt!
Visserligen tycker vi att han är bättre.....men tydligen så finns
det en annan sjukdom där symtomen är de samma som vid
scharlakansfeber.....och därav kontaktades vi av våran läkare igår
som skickade oss med remiss till Huddinge sjukhus :0)))))
Hjäääälp!!!!!
Vi fattade ingenting?????
Efter ca.5 timmars sjukhus besök så bestämdes det att vi iallafall
skulle få åka hem och lämna sjukhuset.
Nu håller vi alla våra tummar för att lilla E inte ska få några fler
konstiga symtom. Då måste vi åka in igen.
Vi är inbokade på återbesök i början av nästa vecka,
men det här ska gå bra.
Jag tycker att det verkar som att antibiotikan har börjat verka :)
Och då tyder det på att det "bara" är scharlakansfeber och ingenting
annat farligt! Usch, nu är jag verkligen trött på sjukor!




Men idag är en ny dag....och den har börjat väldigt bra ;)
Just nu har jag städdag här hemma.
Dammas, dammsuga golv, rensa papper och reklam, vädras,
vattnas blommor och en liten ommöblering
har jag hunnit med. Ta det lungt......jag sa en liteeeen.
Jag lovar, vi har inte bytt sovrum här hemma igen :)
På tal om sovrum så bjuder jag er på några bilder på vårat nystädade sovrum.
Förresten, det är väl första gången jag visar er bilder
sedan rummet fick en lite makeover!
Jag är super nöjd, men än är det långt ifrån klart.....eller
långt och långt, men det finns lite till att pyssla med där.
Vad tycker ni????
Gillar ni det vita golvet????



Åh, jag bara älskar ljuset!
Äntligen har jag fått mig en plats där jag kan
få mig en dos av ljusterapi ;)
Nu måste jag gå tillbaka till städningen men först ska jag gosa lite med min
alldeles egna lilla favorit kille Y

Ha en underbar Lördag!


1 kommentar:

Camilla sa...

Nämen lilla, lilla E. Hoppas att det "bara" är scharlakansfeber och inget annat :(.
Gud va fint det har blivit i sovrummet. Vi som bor så nära och vi har inte ens hunnit upp och se det live. Men när ni är friska kommer vi gärna :).
Krama lillskrutten från oss och säg åt febern att försvinna nu.
KRAM FRÅN OSS