tisdag 25 januari 2011

FUSKIS!


DÅLIG KARAKTÄR!
Hej igen alla bloggisar,
kul att ni kikar in till mig :)
Det blev ingen långsväng på stan idag direkt, inte hann
jag besöka någon av mina favvo buriker heller.
Eller hann och hann.....
rättare sagt så valde jag att handla med mig lite god mat hem
och mumsiga semlor istället,
idag var det en sån här dag då jag bara längtade hem sååå himla mycket ;)
Har ni också sådana dagar ibland??
Middagen lagade C ikväll och den blev jätte mumsig....
Kyckling med stekt ris m.m
Och till fikat ska det nu bli en mumsig semla :)
Jag som har varit såå duktig nu och tänkt mig för i 1½ vecka
och så har jag såå dålig karaktär idag....
Jaja, imorgon blir det nya tag ;)
Gott ska det bli iallafall
Ha en mysig Tisdagkväll
Kram Fia
Y
Psst. Snart är det dax för en liten tävling igen, tycker ni inte att det är på tiden?
Håll utkik!

1 kommentar:

Love and be proud sa...

Ibland måste man bara fuska! ;)