torsdag 30 december 2010

LÄNGTAN!



DAGEN EFTER.....
Gaaaah, idag har min dag mest handlat om en evig längtan...
Onsdagkvällen spenderade vi hemma hos goda vänner
där det hölls ett trevligt 35-års firande.
Med god mat och gott i glasen ;)
Så imorse lovar jag er att det var riktigt svårt
att komma upp ur sängen!
(Även fast det inte blev så särskilt sent igår)





Men, jag kan avslöja för er....
Att det enda jag längtat efter ända sedan jag gick upp imorse
är att få gå och lägga mig igen :0)))
Oh my... Hur ska jag då klara Nyårsdagen?
Jaja, jag ska väl inte bara skylla på 2 glas vin...jag har faktiskt inte fått
någon vidare sömn inatt.
Våran lilla sötnos har haft mardrömmar, stackars min lilla plutt.
Men vet ni, nu ska jag strax krypa ner i våran sköna säng.
Känns underbart, för som jag har längtat.
Och inatt hoppas jag på att jag får den skönhetssömn som jag behöver ;)
för imorgon smäller det!
Godnatt bloggisar.
Y

1 kommentar:

A House With A View sa...

Härliga bilder, hoppas du blivit lite mera utsövd nu...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka