onsdag 29 december 2010

LAST WEEK

Bilder: Boligmagasinet.
BACK TO REALITY!
Medans min lilla fina familj fortsatte att sussa så skönt
där hemma i sängen imorse så var det dax för
mamman i huset att lämna hemmets varma vrå
och bege sig ut i vintermorgonen.
Back to Buisness!




Hittills så har dagen rullat på riktigt bra!
På lunchen tog jag en liten runda på Östermalm,
nu känns det som att det var evigheter sedan sist....
men det var ju faktiskt bara för en vecka sedan.
Känns iallafall som att jag tagit väl hand om min ledighet
och prioriterat rätt saker, för jag upplever själv att
min lediga tid känns som att den varat mycket längre än bara
en vecka i sträck..... :D






Och tänk er att vi nu är inne på sista veckan detta 2010.


Nyårsafton ska vi hem till våra vänner.
Planeringen är redan igång.
Japp, det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar.
What?? Känner ni att ni hänger med bloggisar?
Vart tar åren vägen?!
Y



1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Nä, här är en till som inte hänger med i tiden. Har längtat så till detta men sen så hinns inte ens hälften med. Så säger kroppen ifrån med och man drar på sig ytterligare en förkylning.

Kram Teres