lördag 1 januari 2011

HAPPY NEW 2011



GOTT NYTT!





Välkommen 2011
Here we go!
Nytt År, nya möjligheter och nya upplevelser ;)
Det nya året firande vi in tillsammans med våra goa vänner :)
Tack hela familjen för en super trevlig kväll.
Y


Nyårsmenyn:


Förrätt: Laxbakelse

Varmrätt: Oxfilé med potatisgratäng, sallad,
bea & rödvinssås

Efterrätt: Bananasplit....
till barnens och min stora förtjusning ;)




Småkillarna lekte för fullt hela kvällen....

medan vi vuxna pratade gamla minnen, framtid, drömmar
och mycket mer.

Vi njöt av god 3-rätters middag och gott i glasen :)

Men vi vuxna hann också med att leka en liten stund :o))

Jag säger bara Nintendo Wii!

Yiehaa, vi hann med en runda på greenen,
sedan tog vi en sväng om vid pingisbordet och det hela avslutade vi
i bowlinghallen ;)

Wow!



Sedan slog klockan 00:00

Då skålades det för fullt och small som bara den.....

Vissa var mer entusiastiska än andra....

Småkillarna stod fint och stilla och tittade medan de stora killarna
blev som barn på nytt ;)

Så helt plötsligt blev det ombytta roller !




När vi skålat in det nya året gick vi in i värmen igen.

Då njöt vi åter igen av ett gott glas vitt
medan vi intog den klassiska
Hummern.

Y


Och nu ser jag fram emot ett
Nytt Happy
2011


En stor kram vill jag ge till alla er bloggisar där ute,
Tack för ett fint inspirerande blogg år
2010.


1 kommentar:

A House With A View sa...

Vilken hääärlig bildkavalkad av superfina nyårsbilder! Vilken kväll ni haft och så himla god mat!! Japp, nu ser vi fram emot det nya året med allt vad det för med sig och jag följer dig hack i hälarna, hihi.

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka