lördag 18 december 2010

EGO-MAMMATID



EGOTID - MED NAGELFIX & SHOPPING


Välkommen Härliga Lördag!
Denna dag har jag spenderat helt solo ;)
Dagen började med att jag fick mina naglar fixade, så nu är
dom extra jul och nyårsfina :)
HAPPY MAMA!
Y


Efter nagelfixet så åkte jag vidare till Södertälje centrum.
Där hade jag inte varit på jätte länge,
men riktigt mysigt
var det att spendera några timmar där idag.


Äntligen har jag skrivit en inköpslista till Jul;)
Och idag har jag redan hunnit pricka av en hel del från listan...
riktigt skönt.
Så med mig hem idag hade jag massor av kassar...
men när jag packade upp alla kassarna ikväll så märkte jag
att jag saknade en kasse.....åh vad irriterande!
Antagligen har jag tappat den någonstans, F_N rent ut sakt.....
Men....Ingenting att "gräma" sig över.....det har ju redan hänt!
Antagligen så sitter det någon annan just nu och känner sig lyckligt lottad...
"Den som fann det, vann det" eller hur man nu säger!
Nog om det......
Jag har iallafall haft en riktigt mysig dag i mitt eget sällskap,
en mysig ego-mamma dag :)
Nu är det dax för myskväll med familjen.
Idag har vi gjort det enkelt för oss, här hemma blir det pizza till middag, mumsigt.
Önskar er alla en fortsatt bra Lördag
Kram
Y

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Vad hääärligt med nagelfix - avis, hihi. Men vilken himla otur med borttappade kassen, jag skulle ha blivit galen!! Hoppas det inte var allt för mycket du gick miste om...

Och vad jättefin bild på dig!!

Många kramizar från aka

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad skönt med en ego-dag!

Första gången jag är här.
Vilken härlig blogg och vilket fint hem du har!

God jul! Kram Maria