måndag 20 december 2010

JULFINT MED INSLAG AV LILA





SAMMA LIKA!


God förmiddag, dan före dan före dan före dan

före dopparedan :)


Nu är det bara 4 dagar kvar till Julafton....

Jippiiiii





Bacilluskerna börjar äntligen försvinna....tack vare pencillinkur.

LOVELY, lagom till Jul ;)



Idag ska jag försöka ta en vända med dammsugaren & moppen här hemma,

nu jäklar ska det bli julfint i vårt hus ;)


Igår hade jag ett litet projekt för mig här hemma,

hmmmm vad kan det vara ???


Jag kan avslöja att det handlade om lite ommöblering,

mer avslöjar jag inte nu ;)

Då börjar ni nog tro att jag är lite smått crazy.....




Jaa, vad fasiken det är inte alla som byter sovrum var och varannan dag ;)


Gaaah, nu avslöjade jag ju mig själv......


Men det gör inget.....det bjuder jag på ;)




Åh, tjejer....tänk att den efterlängtade julveckan redan är här,

tror knappt att det är sant

Y




Julen är verkligen en av de mysigaste stunderna på året.


Och nu när man har fått barn själv så blir det så där

extra mysigt igen....nästan som när man själv var barn.


Känns underbart att få skapa traditioner

och gemensamma minnen tillsammans med sitt barn :)


Tänk vilken gåva,

Elliot, du är det bästa som finns.

Y




Åh, nu sitter jag här och blir så där lite lagomt sentimental ;)


Idag bjuder jag på fina pics från FRI.

Ett julfint hem som går i lila, precis som vårat hem gör i år.


Än har inte granen fått flytta in....och paketinslagningen

har inte heller påbörjats,

men det är sådanan roliga saker som vi ska

ägna oss åt denna härliga julvecka.


MYSPYS!



Sköt om er och hoppas att ni får en toppen

start på den nya veckan.


STOR KRAM

FIA

1 kommentar:

A House With A View sa...

Feel good -inlägg! Vackert hem och inspirerande läsning, nu känns det helt ok att sätta igång att städa faktiskt :))

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka