måndag 22 november 2010

VINTERMYS!



Välkommen Adventsveckan!
Nu är den här....
Har ni börjat få några jul känslor än?
Här hemma känns det faktiskt dåligt på den fronten, tyvärr.
Hoppas att den infinner sig så fort som möjligt!
Förhoppnisngsvis redan mot veckoslutet då det är dax att
plocka fram alla fina stjärnor & stakar :)




Lite hjälp på traven får jag faktiskt när jag tittar ut....
och ser ett tunt vitt lager med snö utanför.
Känns mysigt!
Ja, själv så ligger jag hemma idag.
Med en snorig och förkyld 3-åring + bloggerskan själv
som har fått jobbiga bacilusker igen :0)))
Fasligt ont i halsen, ett huvud som känns som det ska sprängas
i mellanåt och verk i kroppen.
Uschan buschan, vad vi har haft otur denna höst!
Det ena avlöser det andra här hemma, suck.
Tycker faktiskt lite smått synd om mig själv idag,
hade tänkt att ägna denna kväll åt annat än att ligga nerbäddad!
Gah, jag har faktiskt ett showroom som står och väntar på att
bli färdigställt. Men det får vänta...här finns inga krafter till
jobb just nu!
Dax för mig att krypa ner under täcket igen ;)
Hoppas att ni har haft en bra start på veckan iallafall.
Stor Kram!
Y

1 kommentar:

A House With A View sa...

Häärliga inspirationsbilder!! Men vad trist att du är sjuk...

Jag börjar också känna viss stress över att komma till skott med allt innan första advent! Ligger efter med det mesta...

Många krya på dig - kramizar aka!!