fredag 26 november 2010

ADVENTSHELG


Härliga Pysseltid!
Här hemma har vi börjat pynta & pyssla lite grann ;)
Myspys!
Tur att vi skriver till varandra här på bloggen....för att jag har nämligen tappat rösten...
inte helt, men det är inte långt ifrån, suck...
Känns förskräckligt!
Trist att skriva om olika sjukor som drabbar oss...men tyvärr så känns det som att
mitt liv mest kretsar kring det hela tiden de sista månaderna,
riktigt less själv vill jag lova!
Men, mitt i det eländet så har jag iallafall inte glömt bort att det är adventstider ;)
Tjihooo, välkommen härliga myspys tid!
Här hemma går pyntet mest i nyanser av vitt, grått, lila och silver.
Jag har hunnit börja förberedelserna lite smått ;)
Så denna fredag lyser det fina stjärnor & stakar i våra fönster,
det ger en liten extra myspys känsla till fredagsmyset denna kväll ;)

Här hemma kikar vi just nu på IDOL, jag tar mig en STOR kopp med varmt te och varvar
det med att smutta på en liten whisky.
Vad gör man inte för hälsan....
Nu håller jag faktiskt alla mina fingrar & tår för att det snart blir
en helt annan status här hemma ;)
Bort med sjukstuga och bacillusker....in med energi och välmående ;)



Nu ska jag fortsätta med fredagsmys!
Ha en toppen helg.
Y

1 kommentar:

A House With A View sa...

Usch vad det låter tråkigt med alla baciller... Hoppas du kryar på dig snart! Vilka fina inspirationsbilder du visar, får riktiga adventsvibbar, idag ska jag banne mig ta itu med adventspiffet jag med!!

Många lördagskramizar aka