söndag 21 november 2010

And the winner is....


"Annapanna"

Vilken fin vinst! Skulle passa perfekt hos mig.....älskar zink mot allt vitt:)
Hoppas på turlott.
Hälsningar Annapanna
Y
Ett stort Grattis till dig tjejen!
Ja, det må jag säga...var en riktig turlott!
Det var hela 210 deltagare med totalt 311 lotter :)
wow, det var rekord här på bloggen!
Kul att så många ville vara med i tävlingen.
Julljusstaken har sålt slut i lager....men är åter inom kort.
Ha en mysig Söndagseftermiddag
Många kramar från mig
Y

4 kommentarer:

A House With A View sa...

Stoort Grattis till vinnaren!! Avis jag?? Jaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Kramiz aka

Anonym sa...

Tusen tack jag blev väldigt väldigt glad:) Kram från Anna

Cathrine sa...

Grattis till vinnaren och ett jätte stort tack för en fin utlottning!

Kram Cathrine

heavenandearth sa...

Tack för trevlig tävling, o Grattis till AnnaPanna!!!!

Önskar dig en skön kväll!
Kram! Iréne