fredag 22 oktober 2010

FREDAGSMYS

Bilder: More of White
Orkideer, Sovrumsfix & Fredagsmys



Toodeloo...
Äntligen fredagsmys!




En lugn innedag har det varit för mig idag också.
Den stora skillnaden mot gårdagen är
att denna fredag varit lite vitare ;)
Utanför fönstrena idag har vi nämligen snö........
Jag blev lite chockad när jag såg snöflingorna falla utanför
fönstret imorse!
En som iallafall blev lycklig var lilleman i huset,
han hoppade & studsade av förtjusning :)
Visar några bilder från vårat sovrum,
ni som följt min blogg ett tag förstår säkert att det har skett
ett litet sovrumsbyte här hemma, igen!
Skrutt ville ha tillbaka det lilla rummet och när han
t.o.m bönar & ber om det sååå är det
ju klart att han ska få sin vilja igenom ;)
Denna gång till föräldrarnas stora förtjusning!
Vi har nu fått tillbaka det större rummet
och hittills är alla nöjda och glada.
Min favvofärg just nu: Lila, är en av accentfärgerna jag
använt mig av när jag stylat vårt bedroom,
riktigt Lovely.
Jag är jätte nöjd!
Önskar er alla bloggisar en super härlig & trevlig helg.
Kram!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va fint det blev!!får komma o kolla live nån dag!!Kramis Kusin