torsdag 21 oktober 2010

MAGASIN





På inköpslistan hade jag idag skrivit upp några av

mina favorit magasin!


..................


Men tyvärr så kom ingen av mina favvisar med hem,

fanns inte en enda av de fyra jag ville ha i just denna butik.

Typiskt!


Att ligga och bläddra i en ny tidning, dricka en god kopp med varmt

favvo te (just nu champagne te, nytt i mitt höst sortiment) och

bli lite ompysslad, det är bland det bästa jag vet när

jag känner mig krasslig ;)


...................


Idag visar jag bilder från en av mina favoritmagasin,

Jeanne d´Arc Living i eget ihoppsatt kollage.


Hoppas snart på att kunna bjuda er på lite bilder

hemifrån mig.

Men här har allt stått still de sista dagarna,

så denna röra ska jag befria er ifrån ;)


................


Hoppas på nya tag till helgen, förhopningsvis känner jag mig bättre

och nu när hela familjen är hemma igen så kommer det troligtvis genast

att kännas lite roligare & enklare igen!


Idag kom min C hem från Italien.

Han har varit på snabbvisit i Milano och tittat på

fotboll, med grabbarna!


Känns skönt att ha honom hemma igen.


Y


Dax för mig att säga Godnatt

Sov gott!





Inga kommentarer: