fredag 22 oktober 2010

BEFORE & AFTER




Min fredagkväll har spenderats i soffan med en god
kopp kaffe och även smuttandes på en liten Whisky.
(En fin Ardbegh eller vad den nu heter....du som är kunnig inom
området färstår säkert vad jag menar).
Det är en väldigt rökig sort iallafall!
Jag brukar ta mig en liten "jäkel" när jag har ont i halsen....
vet inte om det är psykiskt, men det brukar hjälpa mig ;)





Visade bilder tidigare i veckan på några pics
från vårat vardagsrum.
Berättade då om att det inte bara var väggarna som
blivit vitmålade.
Som ni ser ovan så har matsalsbordet även
fått en makeover ;)
Målat med Beckers vita snickerifärg.
Resulatet blev bättre än vad jag förväntat mig :)


Nu är det strax dax för mig att släcka alla tända ljus,
nu säger jag godnatt.
Y

Inga kommentarer: