söndag 24 oktober 2010

MUST HAVES


Gårdagen spenderades i stan.
GAAH, vad mycket fint jag hittade.
FLERA NYA FAVORITER!
Hittade flera nya favoriter som såå gärna får
flytta in i min garderob ;)
Det mesta på MATILDE förstås!
Bästa butiken.
Y
Snyggaste jackan ever, fina tunikor & blusar och mysigaste
tjocktröjan just nu!
Vill ha allt!
Får nog önska mig nåt av tomten i år...
jag får hålla tummarna att jag varit tillräckligt snäll ;)
Men med hem var det endast några små nödvändigheter som
fick följa med denna lördag.
Även torget fick ett besök!
Vackra Gladiolus pryder nu mitt vardagsrum såå fint.
Ha en bra avslutning på helgen girls ;)
KRAM!

1 kommentar:

A House With A View sa...

Härligt med en shoppingdag!! Det är lätt att hitta fina plagg, skulle behöva en stooooor plånbok :))

Ha en bra vecka!!

Kramiz aka