tisdag 14 september 2010

TODAY IS A BETTER DAY!

Bilder: Living etc.
HALLELUJA MOMENTS!


Hallåååå alla söta bloggvänner.
Puuh, igår var min dag minst sagt väldigt annorlunda......
Jag kommer inte gå in på allt i minsta detalj men jag ägnade stora delar av
min dag igår på Akuten.
Efter att ha haft lite yrsel och konstga känningar i delar av min vänstar kroppshalva
så bestämde jag mig för att ta det säkra före det osäkra.....
därav mitt sjukhusbesök.
Efter nogrann genomgång av delar av kroppen såå
kunde jag äntligen åka hem igen!
Fick igentligen inget konkret svar: men förhoppningsvis så har
det "bara" med mina väldigt onda och spända axlar att göra!
Nu håller jag mina tummar för att dessa otäckheter försvinner....
usch & fy detta kändes inte kul!
Men idag vänner är jag tillbaka på jobbet.
Och pepparpeppar så har de otäcka känslorna i kroppen
visat sig med sin frånvaro, än sååå länge iallafall.
Och ingen är gladare än mig :)
Strax lunchtime!
Ta hand om er, kramis
Y




Förresten, vet ni vad tjejer.....idag har jag fått 2st leveranser
med Höstnyheter ;) grrrrrrr

2 kommentarer:

Signe 1 sa...

ajdå, det lät inte bra! du får ta hand om dig!!! vilka fiiina o inspirerande bilder du visar!:-)

ha det gott!

kram sofia

A House With A View sa...

Superfina bilder - som vanligt :)

Usch vad trist med ditt akutbesök... Inte bra... Kan det vara stress?? Ta nu ORDENTLIGT hand om DIG!!

Stooor kramiz aka