söndag 12 september 2010

LINNÉGATAN



SHOPPINGTIPS!

Hoppas att ni alla har haft en härlig helg ;)
Just nu sitter jag i soffan och har lite söndagsmys.
I helgen har vi träffat vänner & familj, varit på cirkusbesök & på en liten snabb shoppingrunda ;)
Och hunnit med att njuta av ledighet har vi också gjort :)

Men min stackars lilla fina pojke, har desvärre dragit på sig bacilusker nu igen.....
och ligger nu här hemma med 40 graders feber.
Stackars mammas sötnos Y
Inte roligt att vara sjuk med en veckas mellanrum som det har varit den senaste månaden!
Nu hoppas jag att febern sjunker snart...det gör såå ont i mammahjärtat att se
sin lilla plutt så ynklig.


Så våran söndag har mestadels spenderats hemma framför mysiga filmer, sprakande brasa,
med goda glassar och mycket myspys.
Lite frisk luft behövdes mitt pådagen....så då gav vi oss ut på långpromis med lilla sjuklingen
nedbäddad i sköna vagnen :)


Lördagen däremot: Hann jag med ett besök på Linnégatan 32 i Stockholm.
Där ligger nämligen Tintinstyle´s butik sedan några veckor tillbaka i nya jätte fina lokaler.
Ett tips till alla er som aldrig varit där :)
Massor av finfina höst news!
Med mig därifrån fick jag ett par Hunter stövlar, som jag känner mig
jätte glad för.
Jag invigde dom redan samma dag när vi gick på cirkus.
Cirkus till Elliot´s stora förtjusning.
Nu ropar sjuklingen....ska gå och lägga mig brevid honom en stund nu,
ha en fortsatt mysig söndagkväll.
Kram!

Inga kommentarer: