onsdag 15 september 2010

Autumn is Here!

Bilder: By Malene Birger.

a Day off !

En lite annorlunda dag så här mitt i veckan.

Förskolan har varit stängd idag och jag har en semesterdag

tillsammans med mitt lilla monster.

Jaa, här hemma är det full rulle, mycket bus & trots.....

Bäst att gå ut så att vi får frisk luft jag tror att det kommer att göra oss gott!

Ja, nu har väl hösten kommit ändå.....lite kyligare tycker jag nog att det känns idag.

Men det finns "inget ont som inte har något gott med sig" och vad vore väl hösten

utan alla underbara höstkläder ;)

Åh, det är helt underbart att frossa i alla snygga stövlar, mysiga koftor, fina klännngar och dessutom alla Übersnygga accesoarer!

Visar idag snyggt höstmode från härliga

Malene Birger.


Ha en mysig Onsdag

Kram









1 kommentar:

A House With A View sa...

Oj så snygga kläder, gah... Visst är man sugen på lite nytt snyggt i garderoben nu så här in på hösten!

Stoor kramiz aka