fredag 10 september 2010

LOVELY DAY!





Godmorgon eller rättare sagt God förmiddag!
Äntligen är veckans bästa dag här, igen!
För fort som bara den går veckorna......



Idag visar jag bilder från tidningen Bo Bedre.
Ett fint och väldigt smakfullt inrett hem ;)



Snyggt med genomgående ljusa golv, I LIKE!

Det vill jag också ha hemma.

Jag är trött på vårat genomgående ekparkett golv som går genom hela huset.

Hmmmm, jag funderar på att göra någonting åt det ;)





Vad skönt det ska bli med helg!

Jag ska mysa en massa med min lilla skrutt Y mammas lilla kärlek.


Nu är vi igång på riktigt igen....med sena jobbdagar i mellanåt, vilket resulterar i

mindre kvalitetstid. Därför är helgerna så värdefulla tycker jag.




Därför önskar jag er alla en super bra helg
med mycket myspys ;)


Håller tummarna för att vädret håller sig fint i helgen!
Vore toppen att kunna tillbringa tid utomhus, man måste ju passa på
medans det fortfarande känns härligt.
Sen kommer den där tiden då man bara villa sitta inne och kura och
då saknar man det här!
Eller hur, håller ni inte med bloggisar?
Carpe Diem
Y


Inga kommentarer: