torsdag 12 augusti 2010

UNDERBARA BLOMMOR

Bild: Ceannis


ÉN BUKETT MED ROSOR PRYDER ÄVEN MITT

VARDAGSRUMSBORD DENNA TORSDAG.



Idag har det varit en helt vanlig torsdag.

Lite strul med tekniken på jobbet bara så jag hoppas på lite
bättre flyt imorgon.

Efter jobbet idag fick jag mina fransar & bryn färgade ;)
Så skönt. Jag känner mig som en ny människa varje gång.
Det är en härlig känsla när man tittar sig i spegeln på mornarna när fransarna är
nyfärgade och fina. Jag upplever att jag ser mycket piggare ut också + i kanten.
Jag älskar att färga mina fransar......även fast jag använder mascara varje dag :)
Färgar ni fransarna och brynen?

Från ett ämne till ett annat.
Blommor jag älskar blommor... Men det finns inget tråkigare än blommor som inte är fina längre!

Idag slängde jag mina pelargoner. Från att ha varit jätte vackra gick det väldigt fort till att dom nu var jätte hemska. Japp, nu hade dom gjort sitt i blomlådorna.

Dax för något nytt ;)

Men däremot så har jag en vacker bukett med rosor stående på mitt vardagsrumsbord. Det var nämligen en liten kille som ringde på dörren och sålde rosor. Pengarna skulle gå till en fotbollsresa med laget.

Kul att hjälpa till att sponsra ;)

Och glad är jag över det, för här sitter jag nu med tända ljus uppkrypen i soffan och ska snart kika lite SATC på 3.an med en jätte fin bukett blommor framför mig.

Lite fredagsfeeling över det hela ;)

Lovely!


2 kommentarer:

designofluna sa...

Hej! Just nu har jag en tävling på min sida, där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust.
Kram Malin

Elins blogg sa...

Ja vi ahde väldigt tur med vädret som tur är! :)

Alltid härligt att ha rosor hemma och satc är aldrig fel heller! :)

Ha en mysig kväll!
Kram Elin