måndag 16 augusti 2010

HÖST NYHETER!

Bild: Home & Cottage.



Autumn is Here!


Efter några dagars ledighet från bloggen är jag nu tillbaka.


Fulltankad med inspiration!


Stora delar av helgen har jag nämligen tillbringat på Formexmässan ;)

Och där var redan hösten kommen.

Nu känner jag mig nog redo att välkomna denna lite mörkare, lite tråkigare, lite längre men samtidigt väldigt mysiga och härliga årstid!
Jag & More of White strävar fortfarande efter en vit & ljus grund
men nu till hösten kommer det in mycket nya produkter
och nya accentfärger som jag ser fram emot att visa er ;)

Håll utkik, nyheterna kommer snart!

En stor kram till er

Y





2 kommentarer:

A House With A View sa...

Oj vad spännande! Ser fram emot att få se vad du har att visa!

Kraaamizar ak

Tina sa...

Här fanns det mycket fint att inspireras av! Har aldrig tidigare hört talas om Home & Cottage, men jättefint sortiment!
Kommer tillbaks för mer inspiration!